close

Hear the freedom sound
Broken chains
Hit the ground

Now the time has come
Beyond ourselves
To live as one

We worship our God
Only only
The one living God
Holy holy
Jesus we give You our lives
Oh Jesus we give You our lives

Raise the banner high
The flood of love
Has changed our lives

All the earth resound
Singing songs
Of God's renown

Our God is coming
Look to the skies oh
Heaven is wide open
You are the Christ
Our God is coming

在此一切捆綁 已斷開 得自由
現在時候已到 超越自我
與他合一
來敬拜我神
獨一獨一獨一永活神
獨一獨一 耶穌我獻上生命
哦 耶穌我獻上生命

在此一切捆綁 已斷開 得自由
全地回響歌聲 揚聲唱
我神尊名
來敬拜我神
獨一獨一獨一永活神
獨一獨一 耶穌我獻上生命
哦 耶穌我獻上生命
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    教會婚禮鋼琴伴奏 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()