close

未命名.png

 

【神羔羊】Lamb of God
詩集:讚美之泉 15 - 愛可以再更多一點點,8
曲、詞:賴俊甫

主啊,我來到你寶座前
O Lord, I come to Your throne of grace.

我心向你敬拜
My heart is filled with praise.

在玻璃海我要敬拜
Among the saints, bow on my knees,

俯伏在你聖潔中
in the presence of my King.


主啊,我來到你寶座前
O Lord, I come to Your throne of grace.

全人向你跪拜。
I lay my burdens down.

願尊貴,榮耀和感謝
May glory, honor and all thanks 

都歸寶座被殺羔羊
be to Jesus, the Lamb of God.

神羔羊,醫治者;
Lamb of God, my Healer.

赦我罪,賜自由;
Set me free from my sins.

神羔羊,醫治者;
Lamb of God, my Healer.

我的心稱頌。
Lord, my heart will praise.

arrow
arrow
    全站熱搜

    教會婚禮鋼琴伴奏 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()